· ·

Статті

Недобросовісна конкуренція— 29.05.2014

Останнім часом на меблевому ринку України спостерігається тенденція до здешевлення продукції. На превеликий жаль, такі показники досягнуто не модернізацією та удосконаленням виробництва, а за рахунок наповнення ринку дешевим і низькоякісним продуктом.

На перший погляд в цьому нема нічого поганого, бо як нам відомо, на кожен товар є свій покупець, проте нажаль, в даному випадку споживач стає власником низькосортного товару не за власним бажанням. Більшість покупців купують дешевий товар з впевненістю, що придбали якісну продукцію за хорошою ціною. Прямими винуватцями цього виступають недобросовісні продавці. Так пропонуючи дешевий і неякісний товар, вони запевняють споживача у тому, що дана продукція, вироблена у Європі на новітньому обладнанні і за сучасними технологіями. Але, якщо Ви запитаєте про наявність сертифікату походження товару, навряд чи Ви його побачите. Насправді, такі виробники не хитрим чином створюють візуальну копію бренда, не дотримуючись при цьому технологічних норм та вимог виробництва. В результаті, споживча якість товару значно гірша, ніж у оригінальної продукції і термін служби, відповідно менший. В більшості випадків, зниження ціни відбувається не за рахунок використання передових технологій, а за рахунок економії на сировині, а саме на її якості. З дешевої сировини неможливо виготовити високоякісний товар.

З приводу низької ціни можна почути аргумент, що вони порядні продавці і заробляють на обсягах продажу, а не на великій націнці, чим і приваблюють покупців. В такій ситуації хочеться нагадати слова всім добре відомої людини, та бізнесмена Генрі Форда:

«Розчарування від низької якості триває значно довше, ніж задоволення від низької ціни».

Можливо ця проблема і не набрала б таких обертів, проте за рахунок таких продавців, компанії, які вкладають гроші у новітні розробки, впровадження нових технологій, покращення якості та екологічності виробництва продукції, несуть збитки. В зв’язку з такою неоднозначною ситуацією, коли недобросовісна конкуренція переходить межу, ми маємо намір зупинити всілякі прояви контрафакту і обману споживача. Бо, споживач повинен бути проінформований: за який товар він платить гроші і яку якість отримує натомість.

Не бажаючи миритися з наявною ситуацією компанія KRAFT PROFIL ініціює всеукраїнську акцію «Маєш право знати правду» про походження товару, та закликає всіх виробників та продавців приєднатися до цього заходу.